dilluns, 26 d’octubre del 2009

SORPRESA!

BONES GENT!
Per fi he trobat un momentet per escriure... encara que siguin només 4 linies!
Doncs bé, de fet escric per dir 2 sorpresetes....
Ja estava mig aburrida de la grraaaan urbe i vaig decidir-me anar a un ELEA "Encuentro Latinoamericano de Estudiantes de Arquitectura". Es feia a San Juan, un lloc literalment al mig del desert, a l'Argentina. I tant per tant, ja que havia d'agafar un vol... a qui visitar? LAU!
La primera:

Aquí ens teniu al barri de San Telmo,...el que més em va sorpendre de Buenos Aires era com n'era d'europea la ciutat. I és que marca mooolta diferència amb Sao Paulo! Aqui estem a la plaça Dorrego, que podria ser una plaça a Gràcia perfectament, oi Lau? Només que a Gràcia no hi ha parelles ballant tango... Ai, ara que veig les fotos trobo molt a faltar aquests espais una mica aïllats del caos de la ciutat i el transit,...n'hauré de buscar a Brasil!

I aquí ens teniu amb en Dani i la Carol, dos colegues que estudien arquitectura i vivim junts a Sao Paulo. En Lau ens va portar de veritat al millor restauran de Buenos Aires, el "Desnivel". Una espècie de bareto d'aquests de tota la vida amb un menjar...deu meu! quin menjar!

Ara només puc dir una cosa... aviat em tornaràs a tenir per aquí Lau! :)

La segona sorpreseta vindrà aviat ;)

Judit



5 comentaris:

  1. Per cert, qui cullons ens llegeix des de Tailàndia? i des d'Indonèsia? QUE ES MANIFESTI!!! jjajajajaja

    ResponElimina
  2. si no m'equivoco... 1. en roux, 2. el joansu, fins fa poc.
    a mi em té més intrigada qui ens llegeix des de níger, sudàfrica o turquia...

    ResponElimina
  3. petrimisteri, petriemoció...

    ResponElimina
  4. eii!! jajajaja doncs jo tampoc tinc puta idea de qui ens mira des d'aquests llocs del món... jejeje però Judit!! ja saps que aquí pots tornar sempre que vulguis!! jejeje i uns dies més! que va ser mooolt breu! i wenu.. he anat descobrint més llocs de Buenos aires... així que ja saps, HAS DE TORNAR!! i ho dic per tothom! a veure si algú més s'anima i fa una visiteta!!! que s'agreeix!! (i Judit, no tardaré en venir a Sao Paulo!! jeje)

    Un petonas!!

    ResponElimina