dimarts, 22 de setembre del 2009

tornar al cole


Hola macos!

la veritat és q com a corresponsal ho estic fent fatal, però pretenc millorar! Ja fa dies q us hauria d'haver enviat fotos, sobretot de la etsab. Però només fa una 7mana q hem engegat i ja vaig de putu cul!!! De moment, puc dir q en 2 dies he fet 700 km. buscant un poble per projectes...al final no ha servit per res pq he acabat decidint el mateix q havia decidit a l'agost: faré el meu poble. Però wenu, entre q em decantava i no he visitat 1000 pobles i puc dir q conec la Segarra a fondo! A més a més, a la dele s'han tornat tots bojos i volen fer mooooltes coses i és per això q el finde passat ens vam reunir en un local okupat al costat de sta caterina i ens vam tirar el dissabte i el diumenge allà tancats. Per cert, entre d'altres coses, ja tenim estatuts! I estem en vies d crear la TITA (Trobada Interdisciplinar de Totes les Asociacions). Bé, el nom està encara per aprovar...

En fi, q m'alegra anar sabent coses de tots vosaltres i us envio una abraçada ben forta des d'aquí!
Marta

2 comentaris:

  1. Doncs a mi m'agrada d'encantar-me el nom. És tot interessant, trobo!
    Es clar que si, poble propi que te'l coneixes como la palma de tu manooor!!! Aixís m'agrada, barrent cap a casa (barrent? això d'aprendre portuguès em senta fatal, perquè es tracta de parlar català amb el 95% de castellanismes....i una tendeix a encertar eh?)

    Petoncillos!

    ResponElimina
  2. GENTUSSAAAAAAA! jajaja aquí és on feiem les reunions d'ESFAAA! CAralhhoo! :)

    jo tinc pensat fer una entrada aviat, no patiu... si segueix amb aquest temps de merda a Sao Paulo... que no surt el sol... aaargggg em podria quedar tancada a casa tots els dies... però si em coneixeu, podeu entendre que no ho faré! :P

    VAVAVAVAAAA que algú escrigui alguna cosaaaa!
    :P

    beijos!
    Vull fotos de la ETSAB!

    ResponElimina