diumenge, 27 de setembre del 2009

Arribar i moldre!

Ja hi sóc, ja hi sóc! oooo que fuerteee!
Bue, siguem una mica objectius, narració dels fets:
Com a persona coherent que sóc (jujuju), i com avui volava a les 7am, per tant estar a l'aeroport a les 5:30 (aaaagh!), ahir va tocar fundir la mercè. No sé molt bé com vaig acabar a la plaça del macba amb tot d'italians... primera festa erasmus abans de marxar! I bue, bus nit, apurat perquè vaig perdre'l (i dormint una mica), arribar a l'aeroport i no vaig tenir temps més que de facturar la maleta i arribar a l'embarque. L'avió ha resultat estar ple d'erasmus, que demà comencem el curs d'italià i sembla ser que som uns quants els que apurem. M'he ajuntat amb una noia de belles arts i dos de dret que van a Messina (a l'altra punta de l'illa), i hem tirat cap a Palermo amb el tren. Primeres impresions des del tren: una costa preciosa, muntanyes escarpades i molta vivenda social en plan postguerra.A Palermo m'ha recollit l'Ale, erasmus d'arquitectura de Canaries, i hem tirat cap al seu pis, on em quedo aquesta nit. Ells també estaven de ressaca, així que ens hem tirat el dia dormint i ara hem sortit a fer una birreta portàtils inclosos, i som a un cafè internet on només hi ha erasmus espanyols! Sembla ser que aquí som majoria...I Palermo... entre el mar i les muntanyes! i wow, el centre és una passada! És com una ciutat àrab, plena de merda, amb un trànsit caòtic, els edificis que es cauen a trossos, però d'estil renaixentista i plena d'esglèsies. Els carrerons del centre són genials: balcons que han caigut i han posat una barana enganxada a la finestra deixant les restes del balconet, façanes completament podrides (sisi, podrides) amb plantes sortint de les esquerdes... espero trobar un pis per aquí, i no pels carrers centrals (on està la majoria de la gent), que són també en plan vivenda social, però amb pisos gegants, habitacions immenses i moltíssima llum.
Demà presentació del curs d'italià i primers tràmits: dir hola a la oficina erasmus, comprar una targeta de mòvil i començar a buscar pis!

Bona niiit!

1. molta sort dema amb el curs, i QUE WAI QUE JA ESTIGUIS D'ERASMUS!!!! jejeje i a veure si acabes en algun piset al centre, amb la merda i les plantes a la façana pero amb tot l'encant d'anys d'historia i gent autèntica!! jejeje

UN PETONAS!!!
    (i a veure si ens trobem x l'skype... jejeje)