dimecres, 30 de setembre del 2009

biblioteca antiga okupada




Hola gent!


com ja sabeu alguns, estem fent la recollida de treballs de l'any passat. Segur q hi ha gent q vol recuperar coses i per això us aviso! Si no, no us preocupeu, us ho tornaré a dir al febrer i casi q millor q li encarregueu a algú llavors i no ara. De totes formes...hem okupat la biblioteca antiga per fer la recollida d treballs i els q heu fet mai una recollida de treballs sabreu pq em fa il·lusió: no hem de baixar ni pujar coses per les escales i a més, ens deixen emmagatzemar-ho tot aquí mateix fins el febrer! :) Us deixo fotos (lamentables pq estan fetes amb la cam del portàtil) pq veieu l'estat desastrós de tot plegat i la buidor de la q ha estat la nostra biblioteca fins ara.
A banda d'això, estic prou contenta amb projectes, de moment he descobert q el meu poble té més de 10 segles d'història i q hi ha una llegenda q diu q el primer almogàver va sortir d'allà, clar q això no em serveix d res pq els almogàvers construir, el q es diu construir, no va ser el seu fort, més aviat el contrari...però no deixa de ser curiós!

Una abraçada ben forta! Se us troba a faltar!

Marta, bcn.

2 comentaris:

  1. que bo marta!!!
    jajaaj ara només em faltaria veure la biblio nova... ja està canviat tot el passadis de la narco? aiaiaia que tornarem i no coneixarem res!

    ves escrivint!
    petons saopaulencs!

    ResponElimina
  2. Sí q ho reconeixereu tot pq us aniré ensenyant coses per aquí ;) A veure si porto la càmera a la uni i us faig fotos més bones q aquestes pq veieu com està tot! proper reportatge...la narco!

    una abraçada!

    ResponElimina