dilluns, 28 de setembre del 2009

Berlin, un no parar, gent.

Mira que pensava que aquests germànics eren ordenats, raonables, racionals, estructurats i que no hi hauria problemes de 'papeleos'... Mentida! Totes les administracions provoquen igual quantitat de problemes!

Tot i així, he de reconèixer-vos que això de Berlín està moooooolt bé. No només la uni, que té un rollo d'aquests dibuixos caòtics d'escales de l'Escher (bé, la veritat és que a la uni només hi he anat 2 vegades, que comencem a mitjans d'octubre), si no que la ciutat, és una meravella.

Hi ha de tot, festes punkarres (amb carinyo), molta birra (barata, barata), infinits llocs per anar a prendre algo, o visitar exposicions, o concerts que un dia estan allà i un altre han desaparegut... Tot aquí és fugaç! És d'anar als llocs 'quan te n'enteres', com quasi decidir al moment les coses.


Ahir, justament, me'n vaig anar a jugar a volei platja (eing, Berlin no té platja, però té una esplanada de sorra on hi pots jugar!), a l'òpera (7 lerus per la traviata, als pitjors seients de l'edifici, però beeh, va estar bé) i a la 'vineteria' per la nit (beus el que vulguis i pagues el que vulguis pel vi). És com si haguéssis d'estar estressat, però com que els plans són japiflowers no passa res :P

Això sí; és una ciutat super barata. No sé què faré al tornar a Barcelona, perquè aquí quan em diuen que per sopar m'he de gastar 6 € ja ho trobo caríssim. Sempre hi ha llocs de kebabs, currywursts, supers, pizzes, ... de tot!

Al final, jo ja he acabat instal·lant-me a un pis (Kastanienallee per si ho voleu googlejar), amb una brasilera i una russa, compartint! Són força majes, encara que solc sortir més amb la gent del curs d'alemany de la universitat. Nah. Que sense tants rodeos, se us troba a faltar, gent! (però aquí m'ho passo bé també!)


Ja tinc bici (bé, sense roda de darrere, frenos ni llums; me l'hauria de dur a arreglar, crec...), targeta de tren-metro-loquesea, força coneguts d'arreu del món, i fins i tot -oh, sorpreneu-vos- tinc una samarreta vermella (vegi's, no negra). Merda, Berlín m'està canviant...!

Molta sort per tots, i vejam quan fem una conga europeo-americana (crec que jo faré l'europea, que la pasta no abunda).

Petons!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada