dimarts, 25 d’agost del 2009

Més cosetes

Bones de 9 a tots!
Per Mèxic ja estem plenament immersos en el ritme univeristàri... Universitàri Mexicà, s'entén que molt més relaxat...

Projectes i Urba porto 2 setmanes i com si res... amb la calma... i després tinc 4 selectives (optatives)

-Arquitectura Maya: pinta mot interessant, el professor és un apassionat... Farem un viatge pel Yucatan d'uns 10 dies!
-Aprofitament del Patrimoni: és molt dur tenir classe els dilluns a les 7 del matí, però val la pena. Necessitava una mica de teoria sobre el patrimoni, la restauració/conservació... m'anirà bé per ordenar-me el cap...saber si m'interessa dedicar-me a aquest camp...
-Teories Contemporànies: La primera classe va ser: "oblideu tot el que us han ensenyat d'història de l'arquitectura, tornarem a començar" Homeeeeeeeee! després ja va agafar un rumb una
mica més... sensat. Pinta bé, potser vaig una mica perduda... m'he començat un parell de llibres per posar-me les piles... La gespa de la UNAM és increïblement còmoda per llegir...
-Antropolofia Urbano-Arquitectònica: només he fet una classe però el profe és dels que promet...de moment ens ha fet escriure la nostra vida (passat i futur) com si ho féssim per una enciclopèdia....


Us deixo l'enllaç a les fotos que he penjat i comentat, a veure si us agraden!

http://www.facebook.com/album.php?aid=2033020&id=1397044815&l=5db7eb6f52

cuideu-vos!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada