dimecres, 5 d’agost del 2009

DES DE BUENOS AIRES!

Hola gent!! com va tot¿?¿ doncs res... ja fa un parell de dies que estic a Buenos Aires! jeje i de moment tot el que puc dir és que és moooolt gran! i que ara em començo a situar... buscant pis, fent papers de la uni i immigració, etc, etc... això de sortir d'europa és un pal pel tema papers!! jejeje xo wenu.. a part d'això tot molt bé!! ara estic vivint a casa el Dani Crespo que el tio esta aquí de vacances! (vaya vidorra dani!! jeje).

He tingut un petit problema amb la càmera de fotos... aixi que de moment no en puc penjar cap (la bateria no es carrega.. i o em compro una altra bateria o miro si amb un altre carregador funciona.. jeje xo ja ho solucionaré!!). Quan estigui tot arreglat ja aniré penjant fotos per aquí i al meu altre blog (http://10460km.blogspot.com) i també aniré actualitzant les aventures que m'esperen per aquest país caòtic!

De moment això... volia innaugurar la meva aportació al blog i poc més! ja aniré explicant els pròxims dies!!

Una abraçada mooolt gran a totes i tots els que esteu repartits pel món i als que quedeu per bcn tb!!!

Ale, petoooons!
Lau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada