dissabte, 1 d’agost del 2009

a São Paulo hi plou...

Bones gentussa!

Per fi rula això del bloc! Sempre que hi ha força ambient i mola... si és que realment ens trobaran a faltar a l'ETSAB...

El meu destí també va passar a l'altre banda de l'atlàntic! Entre turbulències i escales a diversos aeroports i un bon sac d'hores de viatge, vaig arriba a la metropoli de ni més ni menys uns 20 milions d'habitants... un moment: catalunya en té uns 7? si si...20 milions!

Però resulta que jo m'esperava anar amb biquini tot l'any i res, vaig arribar aquí i sembla que vaig portar el mal temps... diluviava! Ara ja s'ha parat bastant però el sol encara no ha tret el cap. Malgrat tot he pogut instalar-me en una casa molt mona del barri de Perdizes, amb 10 artistes més. I avui hem fet dia de papeleo... i hem visitat la USP!

MEUDEUS! Això és una universitat com deumana! aquí no hi ha ni porta d'entrada ni de sortida, és un edifici completament obert. I no fa fred? Òbviament, però és igual! Son un parell de mesos a l'any, només... això sí, les vistes són una mica millors que les de la narco:


Jo pensava, però, que no hi hauria un lloc com la narco, i resulta que sí! Si és que en el fons los coses no són tant diferents...


Espero que disfruteu molt tant els que esteu repartits pel món com els "los que se quedan!".
Fins ben aviat!

yudí
São Paulo

PD: jajaja els brasileiros som els dos empanats de turno! jo no he posat fotos del google i em temo que l'iñi tampoc... la pròxima vindrà, Annaaaau!


2 comentaris:

  1. jejejejje! no pesé que existiría otra narco por el mundo! pero realmente es iwal!tb se pode fumar??
    Y lo de las puertas nosotros sí que tenemos, pero luego lo tienen todo abierto y es como si nada. q frío!
    bno, a disfrutar muxo y a ver si consigues un brasileño wapo, q entre tos no será difícil no?? XD
    1 besazo
    Eneritz

    ResponElimina
  2. intentaré meterlo en la maleta :)

    bona sort a vosaltres també!!!
    Petó!

    ResponElimina