diumenge, 22 de novembre del 2009

fum fum fum

Com ja he anat comentant amb alguns de vosaltres, hem pensat fer un dinar de nadal de sobres nadalenques. Bé, potser és massa aviat per començar a preparar-ho, però tenint en compte que esteu lluny, s'ha de preparar amb la calma. El primer de tot és veure qui pot venir, en principi el dinar és el dia 28 de desembre, bàsicament pq la nadine torna el dia 27 i el lau marxa el 29...
I els q no torneu a bcn per nadal, no us preocupeu, tindrem portàtils presidint la taula i dinarem via skype.
Tb he pensat en fer un amic invisible internacional, o algo així, però ja em direu què us sembla!

Doncs això, ja anireu dient el què!
Una abraçada!

13 comentaris:

  1. Jo m'apunto, ja se sap. Olha, la cosa és buscar un lloc per fer-lo i decidir ràpid això de l'amic invisible internacional! Bueno, per mi esplèndit!

    ResponElimina
  2. a veure...en quant al lloc, dependrà de quanta gent serem. Si hem de ser 50, acabarem a la narco :) si hem de ser 15, algun pis trobarem on poder fer-ho! La qüestió és anar dient si vindreu o no...
    El tema amic invisible, no sé si em veig capacitada per preparar-lo. Segur q existeix algun programa o alguna web on tu poses uns noms i si accedeixes te'n dóna un altre i no en repeteix cap. Si no, s'hauria d'inventar!
    L'altra cosa és fer-ho impersonal. Portem regals, els deixem en un sac i quan estiguin tots, n'agafem... en fi, més idees???

    ResponElimina
  3. jajajaja moltes idees nadine... en primer lloc: jo vinc al dinar! en segon... A LA NARCO NO FAREM UN DINAR DE NADAL!!! jeje nadine.... que estem fora i segur que tenim ganes de veure com ha quedat la uni... al menys jo no l'he vist després de les obres (en directe.. pq x skype si!! jeje) pero.... un dinar de nadal a la narco... no siusplau!!!!! :)

    Lo de l'amic invisible... em sembla perfecte... però dic el mateix.. jo no sé com organitzar-ho i si ho fem decidimu rapid... jo voto que si!

    ResponElimina
  4. lau...pq em dius nadine???si no vols q ho fem a la narco vale, però no cal q em canviïs el nom...

    ResponElimina
  5. OLHA, penso que l'amic invisible més val fer-lo impersonal, en el fons és ben difícil trobar un regal vàlid per tothom i així segur que serà ben autòcton d'allí on cadascú es trobi! Així simplement és qui ve, porta un regalet! Ja trobarem un joc per repartir-los!
    Pel tema del lloc, a veure, pensem que estaria bé tenir una cosa semblant a una cuina, si realment és dinar de nadal amb menjar de nadal, per ultimar caldos i canelons!
    Petonets!

    ResponElimina
  6. presenteee! evidentment compteu amb mi i amb un regalet sicilià.
    ;D

    pd. claudina, què vol dir olha? que ho estàs repetint sempre i em té intrigada!

    ResponElimina
  7. jajajja marta... perdona!! no sé pq xo al llegir el comentari vaig veure "Nadine"... jajaja no sé... que estic pajaro!!! :P res... em sembla bé la idea de la Claudia de fer algo impersonal i autòcton... i ja trobarem la manera de repartir-ho!

    ResponElimina
  8. OLHA ho diuen sempre aqui com a introducció de frases, literalment és MIRA, però és que ho fan servir sempre, i normalment dos cops, en plan OLHAOLHA! Ja vaig dir en una de les entrades que tenia una relació molt especial amb aquesta paraula...!!

    ResponElimina
  9. jo m'apunto a tot el que sigui a distància...perquè el 27 me'n vaig a bogotà!!!!!!! iujuuuuuuuuuu!

    petons a tots!
    judit

    ResponElimina
  10. a veure...ja m'he estressat, jo no serveixo per preparar esdeveniments :(
    Com q no sóc capaç de saber qui vindrà i qui no, no sóc capaç de saber on ho farem. A més, no se'm passen pel cap més llocs on fer-ho a part de la narco pq no disposo d cap altre lloc a no ser q us vingui d gust agafar el cotxe 3 horetes i venir el meu poble, la qual cosa reduiria mooolt el nombre de persones q hi assistirien. La única cosa q tinc clara és q l'amic invisible sigui internacional, impersonal i barato o manufacturat. O sigui, q no em queda més remei q sotmetre'm al facebook i demanar-li a algú (nadine???) q faci un evento demanant a més, si algú disposa d'un local/pis on es pugui celebrar...

    ResponElimina
  11. nadine, ets un amor! tot i així, negaré haver-te demanat res q tingui a veure amb el facebook :)

    ale, aneu confirmant!

    ResponElimina
  12. ufff quantes coses, anem per parts (com va dir en Jack)

    primera: jo malauradamentno podre venir, dons arribo el 29 d'hamburg...concretament a les 16.30 de la tarda, aixi que m'apunto al plan movistar "habla mucho y paga poco, pero no con nosotros, con skype"

    segona: el regalet...suposoq que si no hi soc present no val no?

    tercera: lau, jo tambe pensava que era l nadine qui escribia...

    quarta: una abraçada per a tots

    cinquena: apa, vagi be

    ResponElimina