dissabte, 10 de juliol del 2010

El retorn de Palermo

Mentre escrivia un nou post al meu blog m'ha vingut això. Per què no sé si sóc l'única que em sento així, però com més s'apropa la data, la sensació inicial de desesperació, de "noooooo...", de "no estic preparada" es va convertint, poc a poc, en ganes de tornar, de retrovar, de redescobrir, de compartir...

Així que... per què no fem un joc? Escriure les primeres coses que us vénen al cap que voleu fer/retrovar/veure en tornar. Jo ja les he escrit al meu blog, però les repeteixo!

- El tè i la shisha de La Clandestina.
- Perdre'm pel Gòtic.
- Santa Maria del Mar.
- Les birra-paquis tirats per terra a la Rambla del Raval.
- El sushi al costat de casa me avia (aquí els japonesos són un luxe!).
- Els amics!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada