dissabte, 22 de maig del 2010

"Lo prometido es deuda!!"


holaaaaaaaaaaaaa
ja tinc la cámera arreglada! o sigui, que per fi puc adjuntar la nota que em va fer arribar la Nadine des de Palermo via un semi-desconegut!!
forta la història...

Aprofitant que em digno a escriure... jeje us deixo un llibre, una recomanació! Patas Arriba d'Eduardo Galeano!
molt ben documentat i bastant il·lustratiu!

I una sorpresa que em vaig trobar!!! La Mafalda vestida de Pumas! l'equip de la UNAM!! genial, no? jeje

petonsssssssss


2 comentaris:

  1. un tovalló de ballarò a mèxic, fixa't tu! ;D

    ResponElimina
  2. QUE FUERTE QUE FUERTE!
    mar, saps que el llibre me'l vaig comprar quan vaig anar a buenos aires a veure en lau? el venien de segona mà tirat de preu i no em vaig resistir,... ara l'estan llegint tots els que viuen a casa! :)
    un petonarro!
    judit

    ResponElimina